Блог вихователів ДНЗ груп старшого дошкільного віку
Проблемна тема:
"Вирішення завдань нових Держстандартів дошкільної та початкової освіти в умовах безперервності і наступності"
(2017-2018н.р.)
Керівник МО: Головань Світлана Вікторівна,
вихователь-методист ДНЗ №21
Проблемна тема:
«Наступність та перспективність між дошкільною та початковою ланками освіти» (2016-2017н.р.)
Проблемна
тема:
«Розвиток базових якостей особистості дитини необхідних для
успішного шкільного навчання»
(2015-2016н.р.)
Керівник МО: Головань Світлана Вікторівна,
1.Реєстрація учасників. Ознайомлення з
планом роботи методичного об’єднання. (Головань С.В.,вихователь - методист ДНЗ №21)
2.Перегляд заняття з розвитку мовлення. (Пойда Л.М., вихователь ДНЗ №21)
3. Базовий компонент дошкільної освіти про
формування базових якостей особистості, що визначають її дошкільну зрілість. (Головань
С.В., вихователь - методист ДНЗ №21)
4. Особистість випускника дитсадка: базові
якості. Характеристика кожної з базових якостей. (Хлібородова О.І.,
вихователь ДНЗ №21)
5. Педагогічні умови формування базових
якостей. (Чала О.І., вихователь ДНЗ №21)
6. Екскурсія до групи «Зірочки». (Хлібородова О.І.,вихователь
ДНЗ №21)
7. Підбиття підсумків роботи. Методичні
рекомендації. https://docs.google.com/uc?id=0BwRCQlj2DNBIZFYtOTd6ak04Z3c&export=download (Головань С.В., вихователь - методист ДНЗ
№21)
Засідання 2
1. Реєстрація учасників. Ознайомлення з планом роботи методичного об’єднання. (Вихователь-методист ДНЗ № 21
Головань С.В.)
2. Перегляд заняття з введення в світ кількості, логіки, простору та часу з використанням логіко-математичних авторських ігор для дітей старшого дошкільного віку «Подорож Країною Математики». (Вихователь ДНЗ № 274 Запривода
Н.С.)
3. Психолого-педагогічні основи логіко-математичного
розвитку дітей старшого дошкільного віку. (Практичний психолог ДНЗ № 274
Онищенко М.С.)
4. Репрезентація парціальної програми гуртка «Крок у світ
математики» (сенсорно-пізнавальний розвиток старших дошкільників на матеріалі
математичних ігор). (Вихователь-методист ДНЗ № 274 Шрамко Н.М.)
5. Логіко-математичні «родзинки» з практики роботи
вихователів ДНЗ. (Вихователь ДНЗ № 274 Запривода Н.С.)
6. Аналіз методичної літератури з формування
математичних уявлень дітей. ( Вихователь - методист ДНЗ № 295 Балабуха Л.В.)
7. Підбиття підсумків роботи. Методичні рекомендації. (Вихователь-методист
ДНЗ № 21 Головань С.В.)
Засідання 3
1. Актуальність духовно-морального розвитку старших дошкільників. (Керівник МО
Головань С.В.)
2. Психологічні закономірності духовно-морального розвитку старших
дошкільників. (Практичний психолог ЦРД «Веселка» Велика О.П.)
3. Репрезентація методичних розробок «Морально-етичне виховання старших
дошкільників засобами театралізованої діяльності». (Вихователь ЦРД «Веселка»
Кісіль Н.Є.)
4. Виставка обладнання для театральної діяльності з дошкільниками. (Вихователь
ЦРД «Веселка» Кісіль Н.Є.)
5. Підбиття підсумків роботи за рік. Анкетування «Думаю, мрію, пропоную».
Проблемна тема 2014-2015 навчального року:
Наступність та перспективність
між дошкільною та початковою ланками
освіти».
Керівник: С.В.Головань, вихователь-методист ДНЗ №21
Засідання 1
1. Ознайомити зі змістом міської програми перспективності та наступності між дошкільною й початковою ланками освіти на 2013-2016 н.р. (С.В.Головань, вихователь-методист ДНЗ №21)
2. Актуальні питання наступності і перспективності дошкільної, початкової ланок в умовах реформування освіти. ( Ю.В.Почепа, вихователь-методист ДНЗ №188)
3. Основні компоненти загальної (психологічної) готовності дитини до школи. (Верховська О.А., практичний психолог ДНЗ № 188). https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIcW8wVVRKcGF4UWM/view?usp=sharing
4.Форми і методи
взаємодії з батьками майбутніх першокласників.
(С.В. Головань,
вихователь-методист ДНЗ №21) https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIaFc4MW9NUlA2dXc/view?usp=sharing
5.Методичні
рекомендації слухачам МО.
Засідання 2
1. Аналіз труднощів першокласників в період адаптації до школи (інтерактивний діалог). Бірюкова І.В., заступник директора з навчально-виховної роботи Запорізької спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови №7
2. Формування готовності до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку (лекція-діалог з елементами ділової гри). Велика О.П., практичний психолог розвитку дитини «Веселка».
3. Підбиття підсумків роботи. Методичні рекомендації слухачам МО. Головань С.В., вихователь-методист ДНЗ №21
https://docs.google.com/uc?id=0BwRCQlj2DNBISjRqd0Z6c1luWVU&export=download
https://docs.google.com/uc?id=0BwRCQlj2DNBISjRqd0Z6c1luWVU&export=download
Засідання 3
1. Наступність у роботі дошкільного навчального
закладу й початкової школи щодо
математичного розвитку дітей. (Головань С.В., вихователь-методист ДНЗ №21)
2. Формування
сенсорно-пізнавальної та математичної компетенції в рамках
наступності між дошкільною та
початковою ланками освіти. (Самарська Ю.М., вихователь НВОК №110)
3. Актуальні проблеми наступності в математичній
освіті дошкільників і молодших школяриків. (Сапельнікова О.М., вчитель початкових
класів НВОК №110)
4. Перегляд урока з математики. (Сапельнікова О.М., вчитель початкових класів НВОК №110)
5. Методичні рекомендації
слухачам МО. (Головань
С.В., вихователь-методист ДНЗ№21)
Використала в роботі! Дякую!
ОтветитьУдалить