МО вихователів груп старшого дошкільного віку

Блог вихователів ДНЗ груп старшого дошкільного віку

Проблемна тема:
"Вирішення завдань нових Держстандартів дошкільної та початкової  освіти в умовах безперервності і наступності" 
(2017-2018н.р.) 
Керівник МО: Головань Світлана Вікторівна,
 вихователь-методист ДНЗ №21

Проблемна тема:
«Наступність та перспективність між дошкільною та початковою ланками освіти» (2016-2017н.р.)


Проблемна тема:
«Розвиток базових  якостей особистості дитини необхідних для успішного шкільного навчання»
(2015-2016н.р.)
Керівник МО: Головань Світлана Вікторівна,
 вихователь-методист ДНЗ №21


Засідання 1

План роботи:
1.Реєстрація учасників. Ознайомлення з планом роботи методичного обєднання. (Головань С.В.,вихователь - методист ДНЗ №21)
2.Перегляд заняття з розвитку мовлення. (Пойда Л.М., вихователь  ДНЗ №21)
3. Базовий компонент дошкільної освіти про формування базових якостей особистості, що визначають її дошкільну зрілість. (Головань С.В., вихователь - методист ДНЗ №21)
4. Особистість випускника дитсадка: базові якості. Характеристика кожної з базових якостей. (Хлібородова О.І., вихователь  ДНЗ №21)
5. Педагогічні умови формування базових якостей. (Чала О.І., вихователь ДНЗ №21)
6. Екскурсія до групи «Зірочки». (Хлібородова О.І.,вихователь  ДНЗ №21)
7. Підбиття підсумків роботи. Методичні рекомендації. https://docs.google.com/uc?id=0BwRCQlj2DNBIZFYtOTd6ak04Z3c&export=download  (Головань С.В., вихователь - методист ДНЗ №21)



Засідання 2
1. Реєстрація учасників. Ознайомлення з планом роботи методичного обєднання. (Вихователь-методист ДНЗ 21  Головань С.В.)
2. Перегляд заняття з введення в світ кількості, логіки, простору та часу з використанням логіко-математичних авторських ігор для дітей старшого дошкільного віку «Подорож Країною Математики». (Вихователь ДНЗ № 274 Запривода Н.С.)
3. Психолого-педагогічні основи логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. (Практичний психолог ДНЗ № 274 Онищенко М.С.)
4. Репрезентація парціальної програми гуртка «Крок у світ математики» (сенсорно-пізнавальний розвиток старших дошкільників на матеріалі математичних ігор). (Вихователь-методист ДНЗ № 274 Шрамко Н.М.)
5. Логіко-математичні «родзинки» з практики роботи вихователів ДНЗ. (Вихователь ДНЗ № 274 Запривода Н.С.)
 6. Аналіз методичної літератури з формування математичних уявлень дітей. ( Вихователь - методист ДНЗ № 295  Балабуха Л.В.)
7. Підбиття підсумків роботи. Методичні рекомендації. (Вихователь-методист ДНЗ № 21  Головань С.В.)





Засідання 3

1. Актуальність духовно-морального розвитку старших дошкільників. (Керівник МО Головань С.В.)
2. Психологічні закономірності духовно-морального розвитку старших дошкільників. (Практичний психолог ЦРД «Веселка» Велика О.П.)
3. Репрезентація методичних розробок «Морально-етичне виховання старших дошкільників засобами театралізованої діяльності». (Вихователь ЦРД «Веселка» Кісіль Н.Є.)
4. Виставка обладнання для театральної діяльності з дошкільниками. (Вихователь ЦРД «Веселка» Кісіль Н.Є.)
5. Підбиття підсумків роботи за рік. Анкетування «Думаю, мрію, пропоную».












Проблемна тема 2014-2015 навчального року:
  Наступність та перспективність між  дошкільною та початковою ланками освіти».
Керівник: С.В.Головань, вихователь-методист ДНЗ №21
                                                      
                                                   Засідання 1
1. Ознайомити  зі змістом міської програми перспективності та наступності між дошкільною й початковою ланками освіти на 2013-2016 н.р.  (С.В.Головань, вихователь-методист ДНЗ №21) 

2. Актуальні питання наступності і перспективності дошкільної,  початкової ланок  в умовах реформування освіти.  ( Ю.В.Почепа, вихователь-методист ДНЗ №188)

3. Основні компоненти загальної (психологічної) готовності дитини до школи.  (Верховська О.А.,  практичний психолог ДНЗ № 188).  https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIcW8wVVRKcGF4UWM/view?usp=sharing
4.Форми і методи взаємодії з батьками майбутніх першокласників.
(С.В. Головань, вихователь-методист ДНЗ №21)  https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIaFc4MW9NUlA2dXc/view?usp=sharing
5.Методичні рекомендації  слухачам МО.

Засідання 2
1. Аналіз труднощів першокласників в період адаптації  до школи  (інтерактивний діалог). Бірюкова І.В., заступник директора з навчально-виховної роботи  Запорізької спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови №7
2. Формування готовності до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку (лекція-діалог з елементами ділової гри). Велика О.П., практичний психолог розвитку дитини «Веселка».

3. Підбиття підсумків роботи. Методичні рекомендації  слухачам МО. Головань С.В., вихователь-методист ДНЗ №21
https://docs.google.com/uc?id=0BwRCQlj2DNBISjRqd0Z6c1luWVU&export=download

 
Засідання 3
1. Наступність у роботі дошкільного навчального закладу й початкової   школи щодо математичного розвитку дітей. (Головань С.В., вихователь-методист ДНЗ №21)
2. Формування сенсорно-пізнавальної та математичної компетенції  в рамках  наступності між  дошкільною та початковою ланками освіти. (Самарська Ю.М., вихователь НВОК №110)
3. Актуальні проблеми наступності в математичній освіті дошкільників і молодших школяриків. (Сапельнікова О.М., вчитель початкових класів НВОК №110)
4. Перегляд  урока з математики. апельнікова О.М., вчитель початкових класів НВОК №110)
 5. Методичні рекомендації  слухачам МО. (Головань С.В., вихователь-методист ДНЗ№21)



1 комментарий: