МО вихователів груп середнього дошкільного віку


Тема: "Формування національно-патріотичної компетентності дошкільників" (2016-2017н.р.)

Керівник: Якуба С.В., вихователь-методист ДНЗ №290
Засідання 1
1. Законодавчі та інші нормативно-правові акти про патріотичне виховання дітей дошкільного віку. (Якуба С.В., вихователь-методист ДНЗ №290).
 2. Етапи патріотичного виховання. (Якуба С.В., вихователь-методист ДНЗ №290). 
3. Патріотичне виховання в контексті сьогодення. (Єна Г.В., вихователь-методист СДНЗ №129).

 


Засідання 2
1. Реєстрація учасників. Ознайомлення з планом роботи методичного об'єднання. (Якуба С.В., вихователь-методист ДНЗ № 290)
2. «Реалізація концепції національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку принципами музейної педагогіки». (Почепа Ю.В., завідувач ДНЗ № 188)
3.  Перегляд інтегрованого заняття «Українці ми маленькі». (Кацюба В.В., вихователь ДНЗ № 188) 
4.  Екскурсія в музей «Країна, де я живу». (Кацюба В.В., вихователь ДНЗ № 188)
5. Лист МОН України «Щодо впровадження музейної педагогіки в навчально-виховний процес». (Якуба С.В., вихователь-методист ДНЗ № 290)
6. Міні-музей одного предмета, як центр патріотичного виховання дошкільників. (Рекомендація– пам'ятка). (Якуба С.В., вихователь-методист ДНЗ № 290)
7.  Підбиття підсумків роботи. Домашнє завдання (скласти паспорт міні-музею одного предмета щодо ознайомлення з українським народознавством). (Вправа “Я навчився, відчув, зрозумів”). (Якуба С.В., вихователь-методист ДНЗ № 290)




Засідання 3
1.  Реєстрація учасників. Ознайомлення з планом роботи методичного об'єднання. (Якуба С.В. вихователь-методист ДНЗ № 290)
 2.  Проектна діяльність з патріотичного виховання, як  один із методів інтегрованого навчання дошкільнят. (Якуба С.В. вихователь-методист ДНЗ № 290)
3.  Етнопедагогіка як засіб розвитку музичних здібностей та   духовної культури дітей дошкільного віку. Перегляд    фільму “Любимо. Шануємо. Пишаємося” (Стрельнікова І.А., музичний керівник ДНЗ № 290)
4.  Презентація проекту “Використання спадщини В. О. Сухомлинського у морально-етичному вихованні дітей   старшого дошкільного віку”. (Шельбухова О.В., вихователь ДНЗ № 227)
5. Презентація проекту “Виховання почуття патріотизму у дітей дошкільного віку засобами української народної гри” (Шумелинська І.В., вихователь ДНЗ № 105)
6. Презентація досвіду роботи “Формування морального здоров’я у дітей дошкільного віку засобами казкотерапії” . (Добрознай Н.І., вихователь СДНЗ № 199)
7.  Перегляд фільму  ”Ми – майбутнє України” .(Мастюгіна Л.П., вихователь ДНЗ №293)
8.  Виявлення очікувань членів методичного об’єднання. Анкетування “Думаю, мрію, пропоную”.









Освітня лінія «Дитина  в соціумі». «Формування досвіду  соціальної поведінки дітей». (2015-2016 н.р.)

Засідання 1: Педагогіка емпауерменту, як напрямок формування у дітей бажаних моделей поведінки та ставлень до навколишнього світу.

Мета: активізувати чуттєву та інтелектуальну активність вихователів засобом інтерактивних форм і методів з метою продуктивної роботи з дітьми середнього дошкільного віку щодо цілісного та усвідомленого засвоєння теми.

Педагогіка емпауерменту як напрямок формування у дітей бажаних моделей поведінки та ставлень до навколишнього світу. https://docs.google.com/uc?id=0BwRCQlj2DNBIbWJkRDJnel9fdUk&export=download


Засідання 2: "Формування в дошкільників соціального досвіду до дії, бажаних моделей поведінки"  

https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIMmY3RERxdmVuUHM/view?usp=sharing


Мета: активізувати чуттєву та інтелектуальну активність вихователів засобом інтерактивних форм і методів з метою продуктивної роботи з дітьми середнього дошкільного віку.



План проведення:
1. Ознайомлення з темою та планом засідання.
2. Ігрова вправа "Сьогодні моя мета відвідування методичного об`єднання".
3. "Візитка" ДНЗ №262.
4. Презентація педагогічних посібників, періодики.
5. Міні-лекція: "Основні принципи формування в дошкільників соціального досвіду до дії, бажаних моделей поведінки".
6. Ігрова вправа "Що спонукає до дії?".
7. Робота у колах.
8. Психологічна гра "Що погано - то добре".
9. Презентація досвіду роботи ДНЗ №262.

З досвіду роботи Соколовська О.А. частина 3      https://youtu.be/WAeBbnMNo04

Засідання 3:: «Доцільність методів емпауерменту у формуванні моделей поведінки дошкільників» https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBITjdXajFya3J2cTg/view?usp=sharing

План проведення:
1. Привітання
2. "Візитка" ДНЗ "172.
3. Ігрова вправа "Моя гарна звичка".
4. Презентація педагогічних посібників та періодики.
5. Міні-лекція "Доцільність методів емпауерменту у формуванні моделей поведінки дошкільників".
6. Ігрова вправа "Близька - далека мрія".
Навчально-практичний блок
1. Робота у колах.
- Які методи емпауерменту спонукають дітей до діяльності та взаємодії?
- Що ми надаємо дітям, використовуючи метод  емпауерменту?
2. Обмін перспективним педагогічним та методичним досвідом.
Презентація досвіду ДНЗ №172.



"Соціально-моральний розвиток. Інтегральна взаємодія дорослих і дітей» (2014-2015 н.р.)

                                                                        Засідання 1 
Круглый стол:
 «Взрослые как личный пример в воспитании детей» 
"Роль дорослих у вихованні дітей" (ДНЗ №105, вихователь Кузьміна Л.С.)


Звіт про роботу методичного об`єднання за 2013-2014 навчальний рік (відео).


Засідання 2
"Соціально-моральний розвиток.
Ефективні форми і методи виховання дітей."

Засідання 3
24 лютого 2015 року на базі ЦРД "Веселка" було  проведено методичне об`єднання вихователів груп середнього дошкільного віку з теми «Соціально-моральний розвиток. Інтегральна взаємодія дорослих і дітей».
Рекомендації https://docs.google.com/uc?id=0BwRCQlj2DNBIazhwTmNxbV9aUHc&export=download



Звіт про роботу методичного об`єднання за 2014-2015 навчальний рік (відео).






Комментариев нет:

Отправить комментарий