МО інструкторів з фізичної культури


Формування основ здорового способу життя у контексті  розв`язання проблеми здоров`язбереження дітей дошкільного віку (2016-2017н.р.)

Керівниквихователь-методист ДНЗ № 274 Шрамко Н.М.

Мета: сприяти підвищенню рівня знань інструкторів з фізкультури дошкільних закладів щодо формування у дітей уявлення про здоровий спосіб життя. Поглибити та закріпити знання про сучасні вимоги до організації та проведення оздоровчих заходів з дітьми. Розвивати професійно-педагогічні вміння та практичні навички впровадження елементів здоров’яспрямованої діяльності у навчально-виховний процес.

Засідання 1
Дата: 22.11.2016р., ДНЗ №219
Організаційний блок    
1. Реєстрація учасників.
Ознайомлення з темою та планом засідання
2.Ігрова вправа: «Вітальня».  Керівник МО Шрамко Н.М
3.«Візитка»   ДНЗ№219. Завідувач Ясир Л.Л.
4. Аналіз роботи методичного об’єднання інструкторів з фізкультури ДНЗ за 2015-2016 н.р.  Керівник МО Шрамко Н.М.
Нормативно-­методичний блок
1.Обговорення інструктивно-методичних рекомендацій щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах (лист МОН України від 02.09.2016 № 1/9-456). Керівник МО Шрамко Н.М.
2.Використання кольоротерапії в дошкільному закладі на заняттях з фізкультури (з досвіду роботи). Вихователь-методист Переверзєва А.М.
Психологічний блок  
Кольоротерапія. Нестандартні методи психологічної допомоги. Практичний психолог Боярщонок Н.Ю.
Навчально-практичний блок  
Інтегроване фізкультурне заняття «Кольоровий настрій» з використанням елементів кольоротерапії з дітьми старшого дошкільного віку. Інстрктор з фізкультури Дюкар О.М.
Підсумковий блок    –   (10хв.)

Підбиття підсумків роботи. Узагальнення матеріалів.




Засідання 2
Дата: 25.01.2017р., ДНЗ №274
Категорія учасників: інструктори з фізкультури ДНЗ, вихователі-методисти
ПЛАН РОБОТИ
1. Реєстрація учасників. Ознайомлення з темою та планом засідання. (Вихователь-методист Шрамко Н.М.)
2.  Візитна картка ДНЗ № 274 «Зайчатко». (Завідувач Лінчук М.В.)
3. Ігрова вправа «Шукай своє плем’я». Об’єднання слухачів у підгрупи. Оголошення завдань (Вихователь-методист Шрамко Н.М.)
4. Перегляд інтегрованого фізкультурного заняття з елементами фітнесу (старший дошкільний вік) «Подорож до Північної Америки». (Інструктор з фізкультури Чекулаєва М.В.)
5.  Виставка педагогічних ідей. (Інструктор з фізкультури Чекулаєва М.В.)
6. Обговорення заняття в ігровій формі. Підбиття підсумків. (Вихователь-методист Шрамко Н.М.; інструктор з фізкультури Чекулаєва М.В.)
7.  Майстер-клас. Кардіотренування в структурі заняття за технологією «Школа розумного руху». (Аксьонова О.П., кандидат педагогічних наук)
8.    Обмін думками «Методичні посиденьки».
Методичні рекомендації Аксьонової О.П.
https://drive.google.com/drive/folders/0BwRCQlj2DNBIR1gzcjZZTTlNaW8?usp=sharing

Засідання 3
Дата: 24.03.2017р., ДНЗ №295
Тема: "Технологія Єфименко М.М. в практиці роботи ДНЗ"
ПЛАН РОБОТИ
1. Реєстрація учасників. Ознайомлення з темою та планом засідання. (Шрамко Н.М., вихователь-методист ДНЗ 274).
2. Фізкультурно-спортивні «родзинки» з практики роботи педагогів ДНЗ №295 «Червона калина». (Балабуха Л.В.,вихователь-методист ДНЗ №295).
3. Практичний перегляд:
-          Парний пластик-шоу «Сонячні промінчики та веснянки»;
-          «Весняна фантазія» (дівчата). (Кир`янова А.Ю., інструктор з фізкультури ДНЗ №295).
Відео: https://youtu.be/_Wo2rgIRklo
4.Горизонтальний пластичний балет в практиці роботи ДНЗ. (Кир`янова А.Ю., інструктор з фізкультури ДНЗ №295).
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIa2c5aXVkQjR6TFU/view?usp=sharing
5.  Сучасне фізкультурне заняття: альтернативний підхід (за технологією Єфименка М.М.). (Балабуха Л.В.,вихователь-методист ДНЗ №295).
6. Підбиття підсумків роботи методичного об’єднання за рік. Виявлення очікувань слхачів МО (анкетування). (Шрамко Н.М., вихователь-методист ДНЗ 274).




Формування основ здорового способу життя у контексті розв`язання проблеми здоров`язбереження дітей дошкільного віку (2015-2016 н.р.)
Керівник: вихователь-методист ДНЗ № 274 Шрамко Н.М.

Мета: сприяти підвищенню рівня знань інструкторів з фізичної культури дошкільних закладів щодо формування у дітей уявлення про здоровий спосіб життя. Поглибити та закріпити знання про сучасні вимоги до організації та проведення оздоровчих заходів з дітьми. Вправляти в умінні добирати форми, методи роботи під час здійснення   індивідуально – диференційованого   підходу  до  дітей. Впроваджувати  інноваційні  технології  з  метою  оздоровлення та профілактики захворювань у дітей.    

Засідання 1
З метою підвищення рівня знань інструкторів з фізичної культури дошкільних закладів щодо формування у дітей уявлення про здоровий спосіб життя 29.10.2015 в ДНЗ №274 під керівництвом вихователя-методиста Шрамко Н.М. відбулося перше засідання методичного об`єднання для інструкторів з фізичної культури ДНЗ, в рамках якого було репрезентовано парціальну пограму гуртка з аквааеробіки «Афаліна».
                                             
План роботи
1. Фізкультурно-спортивні «родзинки» з практики роботи педагогів дошкільного закладу «Зайчатко». Візитка ДНЗ.
2.  Поняття здорового способу життя. Чинники здорового способу життя.
Програми та посібники щодо роботи з фізичного виховання дітей в ДНЗ.
Прийоми та технології, спрямовані на збереження психічного здоров’я дітей у контексті розв`язання проблеми здоров`язбереження дітей. ( Шрамко Н.М., вихователь-методист ДНЗ № 274)
3. Репрезентація досвіду гуртка з аквааеробіки «Афаліна». (Шрамко Н.М., вихователь-методист ДНЗ № 274; Чекулаєва М.В., інструктор з фіз.кільтури)
4.Ігрове заняття з інструкторами з фізичної культури. (Чекулаєва М.В., інструктор з фіз.кільтури
5. Кава-брейк.





     

 

Засідання 2
Тема: “ Формування основ здорового способу життя у контексті розв'язання проблеми  здоров’збереження дітей дошкільного віку
(діти з вадами зору)
1. Реєстрація учасників. Ознайомлення з темою та планом засідання. (Керівник МО вихователь-методист ДНЗ №274 “ Зайчатко ” Шрамко Н.М.).
2. “Давайте познайомимось!” Візитка дошкільного навчального закладу. (Завідувач ДНЗ №188 “Червона гвоздика” Околович О.С.).
3. Перегляд фізкультурного заняття з використанням нестандартного здоров’язбережувального обладнання для дітей з вадами зору “Весела мандрівка”. (Інструктор з фізичної культури ДНЗ №188 Кириченко О.В.).
4. Анкетування інструкторів з фізичної культури “Здоров’язберігаючі засоби для дітей дошкільного віку, використані на занятті ”. (Обговорення).
4. Фізкультурно-спортивні “родзинки” інструктора з фізичної культури ДНЗ №188 Кириченко О.В. (Виставка).
5. Психолого-педагогічний супровід дітей з вадами зору. (Практичний психолог ДНЗ №188 Верховська О.А.).
6. Особливості проведення занять фізкультури з дошкільниками з вадами зору. (Інструктор з фізичної культури ДНЗ №188 Кириченко О.В.).
7. Використання рухливих ігор та спортивних вправ під час освітньої роботи з дітьми з вадами зору. (Тифлопедагог ДНЗ №188 Коновалова Н.А.).
8. Підбиття підсумків роботи. Узагальнення матеріалів. (Керівник МО вихователь-методист ДНЗ №274 “Зайчатко” Шрамко Н.М.).  









Засідання 3

Тема: «Формування основ здорового способу життя у контексті розв'язання проблеми здоров’збереження дітей дошкільного віку».
1. Реєстрація учасників. Ознайомлення з темою та планом засідання. (Керівник МО вихователь-методист ДНЗ №274 «Зайчатко» Шрамко Н.М.)
2. «Давайте познайомимось!» Візитка дошкільного навчального закладу. (Вихователь-методист  ДНЗ №166 «Ракета» Лутай Т.І.)
3. Вплив оздоровчих технологій на збереження та підвищення опірності дитячого організму. Репрезентація досвіду роботи з дітьми дошкільного віку «Ігри  на асфальті». (Інструктор з фізкультури ДНЗ №166 «Ракета» Кармаза М.П.)
4. «Майстер-клас»  для інструкторів з фізкультури на стежинках здоров’я «Ракета – цікава планета». (Інструктор з фізкультури ДНЗ №166 «Ракета» Кармаза М.П.)
5. Фізкультурно-спортивні «родзинки» з практики роботи педагогів дошкільного закладу «Ракета» (виставка нестандартного обладнання). (Інструктор з фізкультури ДНЗ №166 «Ракета» Кармаза М.П.)
6. Підбиття підсумків роботи методичного об’єднання за рік. Обмін думками. Анкетування. (Керівник МО вихователь-методист ДНЗ №274 «Зайчатко» Шрамко Н.М.)
7. Кава-брейк.
  


Семінар практикум «Організація оздоровчого бігу в дошкільному навчальному закладі» (2014-2015 н.р.)


https://docs.google.com/uc?id=0BwRCQlj2DNBIVDZHZE8wUzlXUE0&export=download


Досвід роботи «Використання оздоровчого бігу для формування, збереження та зміцнення здоров’я дітей дошкільного віку»  Рижкова Надія Георгіївна, методист ДНЗ 290
http://www.vokra.ucoz.ua/Documents/run.pdf

Комментариев нет:

Отправить комментарий