«Психологічний супровід родини з дітьми із особливими освітніми
потребами» (2017-2018н.р.)
Засідання 1
ПЛАН РОБОТИ
1. Ознайомлення з планом роботи методичного об’єднання. (Гурська О.С, практичний психолог ДНЗ №295).
2. Психологічний супровід у
системі інклюзивного навчання. Оформлення документації супроводу дитини з
особливими освітніми потребами. (Кременецька Л.В., методист НМЦ ДОН ЗМР).
3.Нормативно-правова база. (Купчик
І.М.,інспектор з інклюзії НМЦ ДОН ЗМР).
4. Алгоритм взаємодії психологічної служби ДНЗ та ПМПК. (Мироєвська А.Г. завідувач ПМПК).https://drive.google.com/drive/folders/0BwRCQlj2DNBId0h0Qks1cjZVOE0?usp=sharing
Засідання 2
Тема: «Особливості взаємодії з батьками дітей, які мають
особливі освітні потреби»
Дата: 26 .01. 2018р.
Місце:
ДНЗ №166
План роботи
1.Ознайомлення з планом роботи методичного об’єднання. (Гурська О.С., методист РМК)
2.Психологічна підтримка батьків.
-
Психологічне просвітництво і психологічне консультування батьків щодо навчання
та виховання дітей з ООП.
- Алгоритм
роботи з батьками дітей з ООП. (Суворова К.М., практичний психолог ДНЗ№166)
3. Реалізація індивідуального підходу в роботі з
батьками. ( практичні психологи: Данільчук
А.Є.(ДНЗ № 290), Чернова І.М. (ДНЗ № 28), Онищенко М.С. (ДНЗ №274), Гурська О.С.,методист РМК
4.
Екскурсія – огляд розвивального середовища спеціальних груп. Виставка посібників. (Завідувач ДНЗ №166 - Пилипенко І.П., практичний психолог Суворова К.М.,вихователі груп №9, №5. ДНЗ№166
Методичні рекомендації
«Встановлення емоційного діалогу – запорука ефективних
відносин дітей і батьків» (2016-2017н.р.)
Засідання 1
ПЛАН РОБОТИ
1. Ознайомлення з планом роботи методичного об’єднання. (Гурська
О.С,психолог ДНЗ № 295)
2.
Алгоритм взаємодії психологічної служби ДНЗ та ПМПК. (Мироєвська А.Г. завідувач
ПМПК).
https://drive.google.com/drive/folders/0BwRCQlj2DNBIRVNvNW9OSEZZQW8?usp=sharing
https://drive.google.com/drive/folders/0BwRCQlj2DNBIeXp5OTZoZHpaNFk?usp=sharing
3.
Встановлення емоційного діалогу – запорука ефективних відносин дітей і батьків.
-вплив
негативних і позитивних емоцій на взаємини;
-канали
емоційного спілкування;
-
управління емоціями. (Велика О.П. психолог ЦРД «Веселка», Данільчук
А.Є., психолог ДНЗ №293). https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBISk5qN0d6bkFDQnM/view?usp=sharing
4.
«Діти навчаються спостерігаючи: завдання для дорослих» (робота з гнівом).
(Чернова
І.М., психолог ДНЗ № 28, Суворова К.М., психолог
ДНЗ№ 166).
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBISk5qN0d6bkFDQnM/view?usp=sharing
Відео матеріали:
https://drive.google.com/drive/folders/0BwRCQlj2DNBINzRNNkNBQUViT0U?usp=sharing
Засідання 2
"Формування простору для безконфліктного спілкування в сім`ї"
ПЛАН РОБОТИ
1.Ознайомлення з планом роботи методичного об’єднання. (Гурська О.С, психолог ДНЗ № 295). https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIakVQUTItOFVOdFU/view?usp=sharing
2. Формування простору
для безконфліктного спілкування в сім`ї:
- види спілкування (вербальне/невербальне);
- прийоми ефективного
спілкування;
- причини та шляхи
подолання конфліктів у спілкуванні.( Чернова
І.М., психолог ДНЗ № 28, Данільчук А.Є., психолог ДНЗ №293).
3. Використання техніки Форум – театр "Формування простору
для безконфліктного спілкування" (Велика О.П., психолог ЦРД «Веселка»; Данільчук А.Є., психолог ДНЗ №293; Чернова І.М., психолог ДНЗ № 28; Суворова К.М., психологДНЗ№ 166; Гурська О.С, психолог ДНЗ № 295)
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIZXlmTTI1a0RyclU/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIeXlxeWRmYjkwdlU/view?usp=sharing
Засідання 3
"Взаємодія психолога з батьками в процесі формування дитячо-батьківських відносин"
ПЛАН РОБОТИ
1. Ознайомлення з
планом роботи методичного об’єднання.
Гурська О.С, практичний психолог ДНЗ № 295
2. «Досвід щодо організації проведення
клубу для батьків.»
Онищенко М.С., практичний психолог ДНЗ №
274
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIR3Vja0RlY3Flc3M/view?usp=sharing
3. «Ефективне використання методу
інтервізії в роботі з
батьками». Вознєсенська І.Ю, практичний психолог ДНЗ №290
4. Гра «Повітряна куля». Филипських
Г.Ю., практичний психолог ДНЗ
№227
5. «Встановлення партнерських відносин
між дошкільним закладом і
родиною». Верховська О.А., практичний
психолог ДНЗ № 188
6. Підведення підсумків. Анкетування.
Взаємодія психолога з батьками в процесі
формування дитячо-батьківських відносин
2015-2016 н.р.
«Психологічний супровід родини з дітьми із особливими освітніми
потребами» (2017-2018н.р.)
Засідання 1
Засідання 2
Тема: «Особливості взаємодії з батьками дітей, які мають особливі освітні потреби»
Засідання 1
ПЛАН РОБОТИ
1. Ознайомлення з планом роботи методичного об’єднання. (Гурська О.С, практичний психолог ДНЗ №295).
2. Психологічний супровід у системі інклюзивного навчання. Оформлення документації супроводу дитини з особливими освітніми потребами. (Кременецька Л.В., методист НМЦ ДОН ЗМР).
3.Нормативно-правова база. (Купчик І.М.,інспектор з інклюзії НМЦ ДОН ЗМР).
4. Алгоритм взаємодії психологічної служби ДНЗ та ПМПК. (Мироєвська А.Г. завідувач ПМПК).https://drive.google.com/drive/folders/0BwRCQlj2DNBId0h0Qks1cjZVOE0?usp=sharing
2. Психологічний супровід у системі інклюзивного навчання. Оформлення документації супроводу дитини з особливими освітніми потребами. (Кременецька Л.В., методист НМЦ ДОН ЗМР).
3.Нормативно-правова база. (Купчик І.М.,інспектор з інклюзії НМЦ ДОН ЗМР).
4. Алгоритм взаємодії психологічної служби ДНЗ та ПМПК. (Мироєвська А.Г. завідувач ПМПК).https://drive.google.com/drive/folders/0BwRCQlj2DNBId0h0Qks1cjZVOE0?usp=sharing
Тема: «Особливості взаємодії з батьками дітей, які мають особливі освітні потреби»
Дата: 26 .01. 2018р.
Місце:
ДНЗ №166
План роботи
1.Ознайомлення з планом роботи методичного об’єднання. (Гурська О.С., методист РМК)
2.Психологічна підтримка батьків.
-
Психологічне просвітництво і психологічне консультування батьків щодо навчання
та виховання дітей з ООП.
- Алгоритм
роботи з батьками дітей з ООП. (Суворова К.М., практичний психолог ДНЗ№166)
3. Реалізація індивідуального підходу в роботі з
батьками. ( практичні психологи: Данільчук
А.Є.(ДНЗ № 290), Чернова І.М. (ДНЗ № 28), Онищенко М.С. (ДНЗ №274), Гурська О.С.,методист РМК
4.
Екскурсія – огляд розвивального середовища спеціальних груп. Виставка посібників. (Завідувач ДНЗ №166 - Пилипенко І.П., практичний психолог Суворова К.М.,вихователі груп №9, №5. ДНЗ№166
Методичні рекомендації
«Встановлення емоційного діалогу – запорука ефективних
відносин дітей і батьків» (2016-2017н.р.)
Засідання 1
ПЛАН РОБОТИ
1. Ознайомлення з планом роботи методичного об’єднання. (Гурська
О.С,психолог ДНЗ № 295)
2.
Алгоритм взаємодії психологічної служби ДНЗ та ПМПК. (Мироєвська А.Г. завідувач
ПМПК).
https://drive.google.com/drive/folders/0BwRCQlj2DNBIRVNvNW9OSEZZQW8?usp=sharing
https://drive.google.com/drive/folders/0BwRCQlj2DNBIeXp5OTZoZHpaNFk?usp=sharing
https://drive.google.com/drive/folders/0BwRCQlj2DNBIRVNvNW9OSEZZQW8?usp=sharing
https://drive.google.com/drive/folders/0BwRCQlj2DNBIeXp5OTZoZHpaNFk?usp=sharing
3.
Встановлення емоційного діалогу – запорука ефективних відносин дітей і батьків.
-вплив
негативних і позитивних емоцій на взаємини;
-канали
емоційного спілкування;
-
управління емоціями. (Велика О.П. психолог ЦРД «Веселка», Данільчук
А.Є., психолог ДНЗ №293). https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBISk5qN0d6bkFDQnM/view?usp=sharing
4.
«Діти навчаються спостерігаючи: завдання для дорослих» (робота з гнівом).
(Чернова
І.М., психолог ДНЗ № 28, Суворова К.М., психолог
ДНЗ№ 166).
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBISk5qN0d6bkFDQnM/view?usp=sharing
Відео матеріали:
https://drive.google.com/drive/folders/0BwRCQlj2DNBINzRNNkNBQUViT0U?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBISk5qN0d6bkFDQnM/view?usp=sharing
Відео матеріали:
https://drive.google.com/drive/folders/0BwRCQlj2DNBINzRNNkNBQUViT0U?usp=sharing
Засідання 2
"Формування простору для безконфліктного спілкування в сім`ї"
ПЛАН РОБОТИ
1.Ознайомлення з планом роботи методичного об’єднання. (Гурська О.С, психолог ДНЗ № 295). https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIakVQUTItOFVOdFU/view?usp=sharing
2. Формування простору
для безконфліктного спілкування в сім`ї:
- види спілкування (вербальне/невербальне);
- прийоми ефективного
спілкування;
- причини та шляхи
подолання конфліктів у спілкуванні.( Чернова
І.М., психолог ДНЗ № 28, Данільчук А.Є., психолог ДНЗ №293).
3. Використання техніки Форум – театр "Формування простору
для безконфліктного спілкування" (Велика О.П., психолог ЦРД «Веселка»; Данільчук А.Є., психолог ДНЗ №293; Чернова І.М., психолог ДНЗ № 28; Суворова К.М., психологДНЗ№ 166; Гурська О.С, психолог ДНЗ № 295)
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIZXlmTTI1a0RyclU/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIeXlxeWRmYjkwdlU/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIZXlmTTI1a0RyclU/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIeXlxeWRmYjkwdlU/view?usp=sharing
Засідання 3
"Взаємодія психолога з батьками в процесі формування дитячо-батьківських відносин"
ПЛАН РОБОТИ
1. Ознайомлення з
планом роботи методичного об’єднання.
Гурська О.С, практичний психолог ДНЗ № 295
2. «Досвід щодо організації проведення клубу для батьків.» Онищенко М.С., практичний психолог ДНЗ № 274
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIR3Vja0RlY3Flc3M/view?usp=sharing
3. «Ефективне використання методу інтервізії в роботі з батьками». Вознєсенська І.Ю, практичний психолог ДНЗ №290
2. «Досвід щодо організації проведення клубу для батьків.» Онищенко М.С., практичний психолог ДНЗ № 274
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBIR3Vja0RlY3Flc3M/view?usp=sharing
3. «Ефективне використання методу інтервізії в роботі з батьками». Вознєсенська І.Ю, практичний психолог ДНЗ №290
4. Гра «Повітряна куля». Филипських
Г.Ю., практичний психолог ДНЗ
№227
5. «Встановлення партнерських відносин між дошкільним закладом і родиною». Верховська О.А., практичний психолог ДНЗ № 188
5. «Встановлення партнерських відносин між дошкільним закладом і родиною». Верховська О.А., практичний психолог ДНЗ № 188
6. Підведення підсумків. Анкетування.
Взаємодія психолога з батьками в процесі формування дитячо-батьківських відносин
Мета: Підвищення
професійної компетентності працівників психологічної служби в роботі з
батьками. Вдосконалення практичних навичок психологів щодо форм взаємодії з клієнтами. Сприяння
усвідомленню професійного образу.
2. Практична частина.
Психотехніка саморегуляції психолога – запорука успішної взаємодії з батьками.
Психотехніка саморегуляції психолога – запорука успішної взаємодії з батьками.
3.Д/З
Складання рефлексивної розповіді.
Формування іміджу психолога в ДНЗ
Формування іміджу психолога в ДНЗ
Засідання 2
1.Ознайомлення з
планом роботи методичного об’єднання. (Чернова І.М., ДНЗ № 28)
2.Форми та методи взаємодії психолога з батьками:
Індивідуальні
форми взаємодії. (Данильчук А.Є., ДНЗ
№293)
- Наочно-інформативні форми взаємодії. (Хребто А.В., ДНЗ №
21)
- Групові форми взаємодії. (Онищенко М.С., ДНЗ
№ 274, Велика О.П., ЦРД
«Веселка»
3. Практична частина.
3. Практична частина.
Практичне
застосування фільмотерапії (перегляд, обговорення та
психоаналіз короткометражного фільму). (Велика О.П., ЦРД «Веселка»)
4. Заповнення бланку самооцінювання якості взаємодії психолога з батьками через різні форми діяльності. (Чернова І.М., ДНЗ № 28)
4. Заповнення бланку самооцінювання якості взаємодії психолога з батьками через різні форми діяльності. (Чернова І.М., ДНЗ № 28)
Упражнения для эффективной работы во время киногренинга
Упражнение "Анализ личности героя"
Короткометражный фильм 'удачное знакомство'.mp4
Основні ознаки тренінгу (згідно з висновками російського дослідника Олени
Гобатовой)
Засідання 3
2.Емоційне благополуччя дитини в дошкільному закладі. Практичні рекомендації. М.С.Онищенко., ДНЗ№274
4. Підбиття підсумків роботи. Анкетування слухачів з метою визначення результативності роботи МО 2015-2016 н.р.
Метафора „Річка та береги”
(2014-2015 н.р.)
Засідання 1
З метою ознайомлення практичних
психологів ДНЗ з методами арт-терапії та можливостями використання
арт-терапевтичних технік в педагогічному просторі дошкілля 14.10.2014 р. на базі ДНЗ (ясла-садок) № 28 проведено методичне об’єднання практичних психологів ДНЗ Комунарського району.
План
роботи методичного об’єднання практичних
психологів
1.
Арт-терапія в педагогіці.
Використання засобів арт-терапії в роботі практичного психолога дошкільного
закладу.
Чернова І.М., керівник МО, практичний психолог ДНЗ № 28
Суворова К.М., практичний психолог ДНЗ № 166
2.
Використання метода
фототерапії в педагогічній практиці. Опис методу , його функції та можливості.
Велика О.П.,
практичний психолог ЦРД «Веселка»
3.
Використання
ізотерапевтичної техніки «Мандала».
Данільчук А.Є., практичний психолог ДНЗ № 293
(Матеріали
додаються)
https://drive.google.com/file/d/0BwRCQlj2DNBINmZ1bWlLaDhQY1U/view?usp=sharingЗасідання 2
30.01.2015 на базі ДНЗ №219 «Сонячний зайчик» відбулося засідання 2 методичного об’єднання практичних психологів району, в рамках якого було репрезентовано досвід роботи дошкільного навчального закладу №219 - «Від гармонії
кольорів
- до душі дитини» . Інтеграція різних
видів естетотерапії: кольоротерапії, музикотерапії, танцювально-рухової
терапії, арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку. Слід відмітити, що
даний досвід отримав ІІ місце у VІ Міській педагогічній виставці перспективного досвіду у 2013-2014
навчальному році.
(Матеріали додаються)
Использование изотерапевтических техник в дошкольном пространстве
Использование изотерапевтических техник в дошкольном пространстве
Комментариев нет:
Отправить комментарий